DataWise
 
DataWise logo kolor RGB
 

Firma DataWise specjalizuje się w prowadzeniu analiz, integracji oraz gromadzeniu danych geomarketingowych. Oferta firmy obejmuje dane i narzędzia, które pomagają optymalizować procesy decyzyjne oraz planować działania strategiczne z punktu widzenia Klienta. Między innymi są to:

a) Baza LocIt, zawierająca informację o 7,9 mln budynków i punktów adresowych w Polsce wraz z określeniem szczegółowych parametrów każdego budynku: 

  • populacja i demografia (dane o liczbie mieszkań i liczbie oraz strukturze ludności dla budynków mieszkalnych),

  • zamożność (model zarobków indywidualnych),

  • dane dotyczące firm i podmiotów gospodarczych,

  • dane POI – ponad 200 tys. obiektów użyteczności publicznej oraz sieciowych placówek handlowo-usługowych,

  • współrzędne geograficzne dla ponad 7 mln budynków,

  • kategoryzacja budynków i otoczenia.

Dane mogą zostać dostarczone również na poziome obwodów spisowych, rejonów statystycznych i innych dowolnych podziałów geograficznych Klienta.

b) Wskaźniki geoTGI, powstałe dzięki wspólnej inicjatywie z Instytutem Badawczym Millward Brown, opisujące preferencje i zachowania konsumentów.

Aktualnie dostępne wskaźniki dotyczą następujących kategorii:

  • Media,

  • Motoryzacja,

  • Life style i aktywność poza domem,

  • Posiadane dobra,

  • Produkty finansowe,

  • Telekomunikacja,

  • Zakupy,

  • Socjo-demografia.

Szczegółowa, aktualna lista wskaźników z wybranych kategorii dostępna jest bezpośrednio u Partnera.

Wskaźniki dostarczane są na poziomie dowolnego podziału administracyjnego Polski: województwa, powiaty, gminy, rejony statystyczne, obwody spisowe, a także w formie grid-ów (siatek kwadratów o różnych wymiarach „oczka” siatki) oraz innych dowolnych podziałów obszarowych zdefiniowanych przez Klienta.

Z rozwiązań i usług DataWise korzystają m.in. firmy z branż: telekomunikacyjnej, finansowej (banki i ubezpieczyciele), konsultingowej, FMCG i sprzedaży detalicznej.

Kontakt

Platforma ArcGIS

  platforma