
Misja firmy
Kierujemy się ideą „The science of where – for the good of life” – wierzymy, że dane wzbogacone o kontekst przestrzenny kryją w sobie wiele wartościowej wiedzy, która pozwala kreować pozytywne zmiany w organizacjach i społeczeństwie.

Wartości
Nasze wartości to:
szacunek – szanujemy siebie nawzajem, okazujemy sobie zaufanie;
profesjonalizm – osiągamy wysoką jakość, korzystając z wiedzy i doświadczenia;
pasja – czerpiemy radość z tego co robimy;
kreatywność – rozwijamy twórcze myślenie, dobieramy skuteczne rozwiązania.
Zarząd
-
Per G Carlsson
Członek Zarządu
Kadra menadżerska
-
Tomasz Stachura
Dyrektor Zarządzający
-
Jacek Sobotka
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
-
Małgorzata Grzywacz
Dyrektor Pionu Marketingu
-
Małgorzata Dębowczyk
Dyrektor - Finanse, Administracja, IT
-
Tomasz Jankiewicz
CTO
-
Katarzyna Nizińska
Menadżer ds. HR