GIS w branży retail

Analizy lokalizacyjne są niezastąpionym narzędziem poprawiającym efektywność działania w handlu detalicznym. Korzystanie z GIS-u i analityki lokalizacyjnej pozwala handlowcom analizować, modelować, oceniać, śledzić i lepiej rozumieć rynki z uwzględnieniem lokalizacji placówek handlowych, magazynów, dostawców i klientów.

Opis

Systemy GIS ułatwiają wybór nowych lokalizacji w oparciu o identyfikację rynków o najwyższym potencjale zakupowym. Wykorzystywane są do analizy zachowań klientów w galeriach i dużych placówkach handlowych. Pozwalają doskonalić strategię lokalizacji towarów oraz dystrybucji materiałów reklamowych. Mają szerokie zastosowanie w optymalizacji dystrybucji pod kątem tras dojazdów oraz optymalizacji łańcucha dostaw.

Korzyści

  • Ekspansja sieci

    Kompleksowa analiza potencjału rynku z uwzględnieniem lokalizacji umożliwia usprawnienie zarządzania zasobami i zwiększenie efektywności działania sieci sprzedaży.

  • Zwiększenie dynamiki sprzedaży

    Połączenie informacji o sprzedaży i inwestycjach pogłębia wiedzę na temat klientów i konkurencji i pomaga w rozwijaniu strategii sprzedaży.

  • Optymalizacja łańcucha dostaw i dystrybucji

    Stabilne dostawy gwarantują efektywną sprzedaż. Analizy łańcucha dostaw uwzględniające lokalizację wspomagają optymalizację dostawi dystrybucji.

Poznaj opinie naszych klientów

Skontaktuj się z nami:

Chcesz dowiedzieć się jak technologia GIS może wspomóc działanie Twojej organizacji? Wypełnij formularz kontaktowy, a nasz zespół specjalistów odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz być na bieżąco z aktualnościami ze świata GIS?

Odwiedź nasz serwis arcanagis.pl, przybliżymy ci tajniki wykorzystania informacji geograficznej we współczesnym świecie.

arcanagis.pl